اقتصاد

تلگرام در مورد دستگیری دوروف بیانیه صادر می کند، در حالی که مقامات فرانسوی از همکاری خودداری می کنند

تلگرام در مورد دستگیری دوروف بیانیه صادر می کند، در حالی که مقامات فرانسوی از همکاری خودداری می کنند

Bijie.com گزارش داد:

تلگرام اولین بیانیه رسمی در مورد دستگیری پاول دوروف را صادر کرد. در حال حاضر، مدیر عامل شرکت توسط مقامات فرانسوی بازداشت شده است و به نظر می رسد هیچ نشانه ای از همکاری با سفارت روسیه وجود ندارد.

وضعیت اتهامات دوروف نامشخص است زیرا مقامات فرانسوی هنوز بیانیه رسمی صادر نکرده اند. در 24 آگوست، پاول دوروف در خارج از فرودگاه پاریس بازداشت شد. در گزارشی در واشنگتن پست آمده است که مقامات پاریس این بازداشت ها را تایید کرده اند و بیانیه ای رسمی در 26 اوت صادر خواهند کرد.

تلگرام بیانیه رسمی درباره دوروف منتشر کرد

در 25 آگوست، ساعت 12:00 ظهر به وقت PST، تلگرام بیانیه ای رسمی از طریق کانال خبری خود منتشر کرد و از مدیرعامل حمایت کرد. محتوای پیام به شرح زیر است:

بیانیه رسمی تلگرام (منبع: کانال تلگرام نیوز)
تلگرام در مورد دستگیری دوروف بیانیه صادر می کند، در حالی که مقامات فرانسوی از همکاری خودداری می کنند 1

طبق گزارش های اولیه، این میلیاردر به اتهامات متعددی در ارتباط با عدم اعتدال تلگرام دستگیر شد. با این حال، مقامات فرانسوی هنوز رسماً تأیید نکرده اند که آیا او به جرمی متهم شده است یا خیر.

مقامات فرانسه از همکاری با سفارت روسیه خودداری می کنند

براساس گزارش ها، سفارت روسیه پس از بازداشت میلیاردر سعی کرد با مقامات فرانسوی تماس بگیرد. سفارت خواستار توضیح در مورد جزئیات دستگیری وی و ملاقات با پاول شد.

واشنگتن پست گزارش داد که سخنگوی سفارت در 25 اوت در تلگرام پستی ارسال کرد و گفت: “از امروز، طرف فرانسوی تاکنون از همکاری در این زمینه اجتناب کرده است.”

اندکی پس از بازداشت، قیمت تن بیش از 12 درصد کاهش یافت در حالی که رسانه های اجتماعی مملو از پیام های حمایت از پاول دوروف بودند. در مصاحبه قبلی ایکس پست با پاول دوروف، ایلان ماسک از هشتگ “#FreePavel” در حمایت از این میلیاردر استفاده کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا